Nieuwe website

Sinds februari 2017 hebben we een nieuwe website. De oude site is ooit een keer gemaakt om informatie over Tuinvereniging Broek te verstrekken, tips voor je moestuin te geven en potentiële nieuwe tuinders uitleg te geven hoe ze een volkstuin in Broek in Waterland kunnen huren. Echter was de site verouderd en voldeed hij niet meer. We weten van alles over moestuinen en tuinieren, maar een nieuwe website bouwen is toch wat anders dan groente verbouwen. Gelukkig wist een van de nieuwe leden, Martijn de Klerk, hier meer van en heeft ons geholpen om de website in een nieuw jasje te steken. Hij huurt sinds dit jaar een halve volkstuin.

Kijk eens rond op de nieuwe site en ontdek wat er allemaal veranderd is. Er zijn pagina’s waar je nieuws en informatie over de volkstuinvereniging kan vinden, handige tips voor jouw moestuin en een uitleg hoe je een moestuin in Broek in Waterland kunt huren. Daarnaast vind je hier ook lekkere recepten en foto’s.